2014. február 21., péntek

Valami fontos


Rám nagyon nagy hatással vannak a tárgyak. Próbálok is ezektől a mondvacsinált kötöttségektől megszabadulni, de valahogy nem sikerül. Megrögzötten teszek el emlékbe mindent a mozijegyektől az utolsó csokoládé papírig, mert bármikor nézek rájuk eszembe jut az a pillanat, amit magukban hordoznak.



Van egy ember, akihez szeretném hozzá kötni az életem. Persze még nem támadtam le szerencsétlent ezzel a lényegi információval, viszont készítettem neki valamit, ami számomra ezt szimbolizálja.




A számítógép alkatrészek között megannyi kis csodát lehet találni. Ebből a nőként őszintén bevallom "nemtudommiből" két darabot találtam egy néhai modemben. Készítettem belőle ezt a karkötőt neki, és valamit magamnak is, amit majd később fogok nektek megmutatni.




Hogy tartósabb legyen nem csak egyszerűen elcsomóztam a végét, kapcsot tettem rá. Így le- felvéve jobban meg lehet őrizni, óvni. Míg kísérletezem a madzagszíjjal rájöttem, hogy ez a jobb megoldás, mert folyamatosan viselve sajnos a víz eléggé tönkre tudja tenni. Persze egy kicsi nem kárt neki, de komolyabb fürdőzés nem ajánlott vele.







Mostanában készítettem bőrszíjas variációkat is. Azokat is hamarosan megmutatom nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése